سرمایه گذاری امن و به شدت پرسود

6 ماه قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 36866
    این آگهی منقضی شده و اطلاعات تماس نمایش داده نمی شوند.
    نام و نام خانوادگیفرهمند
    استانتهران
    شهرتهران

سرمایه گذاری به شدت امن و بسیار سود ده

ما سرمایه شما را چند برابر می کنیم ولی به صورت منطقی و حساب شده و با رعایت یکسری اصول مدیریتی و مالی و حقوقی که خدایی نکرده سرمایه شما دچار ریسک ها و مخاطرات پیش بینی نشده نگردد .

سرمایه شما مثل سرمایه ماست و در جهت حفظ و رشد آن تلاش می کنیم و تضمین می دهیم .

چون قبل از اینکه شما سرمایه گذار عزیز به فکر افزایش سرمایه خویش باشید در ابتدا باید مطمئن شوید که اصل پولتان از بین نمیرود .

زیرا مهمتر از افزایش سرمایه ، در ابتدا حفظ آن سرمایه و بازگشت اصل پول شماست و بعد سود آن !!!

چرا که اگر به دنبال وعده های دروغین و سود های نجومی افراد شیاد و کلاهبردار بروید و تمع کنید ، احتمال آتش گرفتن بخشی از سرمایه شما و یا حتی کل سرمایه شما بسیار بالاست!!!

به همین خاطر ما تمهیداتی را برای شما سرمایه گذاران عزیز درنظر گرفتیم و با رعایت یکسری اصول در ابتدا سرمایه شما را حفظ می کنیم و سپس با اجرای یکسری تکنیک های مدیریتی ، مالی و حقوقی در بستری امن ، سرمایه شما را با سود منطقی و جذاب (ماهانه ۷-۱۰٪) افزایش می دهیم ، که هم شما سود کنید هم دفتر ما هم مشتریان ، چون در اینصورت خیر و برکت کار چند برابر می شود .

تضامین معتبر تا دو نهایت سه برابر مبلغ سرمایه گذاری !!!!

تمامی مراحل با حضور شخص شما در دفتر اسناد رسمی و مرکز تعویض پلاک با ضمانت ملک و خودرو با سود ۷-۹٪ درصد ماهانه انجام می شود .

به علاوه تسهیلات با ضمانت طلا ، چک صیادی ، سیمکارت ۹۱۲ هم به مشتریان تعلق می گیرد که سود ۸-۱۰٪ ماهانه به سرمایه گذاران پرداخت می گردد .

شریکجو صرفا نقش رسانه را داشته و مسئولیتی در قبال آگهیها ندارد، لطفا قبل از هر گونه معامله موارد قانونی و احتیاطی را رعایت فرمایید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
sharikjoo

آگهی های مشابه